sobota, 13 września 2014

Kamuflaż Catrice

O tym korektorze było głośno już dawno. Nigdy jakoś nie skusiłam się na niego bo wolałam tańsze półki, typu korektor za 5-6zł. I to był błąd. Korektory te nadawały się pod oczy, ale przebarwień i wyprysków nie zakrywały. Korektor nie jest drogi, ja kupiłam go w Naturze za 13zł. Myślę, że starczy na długo bo jest w słoiczku i wystarczy niewiele aby pokryć wyprysk.

Ma świetne krycie. Wcześniej nakładając korektor, podkład i puder, czasami nawet podkład i do tego podkład jako korektor na wypryski i tak wszystko było widać, przy tym korektorze nie ma nic. Nie mam co prawda jakichś wielkich ropnych wyprysków, ale naprawdę korektor daje radę. Za tę cenę polecam wypróbować. Ja kupiłam najciemniejszy odcień i odrobinę jest za ciemny, ale świetnie stapia się ze skórą i w ogóle tego nie widać.

Musicie tylko uważnie patrzeć czy kupujecie nowy korektor. Ja kolor sprawdzałam na testerach, później wzięłam nowe opakowanie niby zaklejone folijką i jak przyszłam do domu to okazało się, że ktoś maczał paluchy w moim korektorze :(

Pozdrawiam i do usłyszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz