sobota, 6 września 2014

Jesienna chandra

Dopadła mnie jakaś jesienna chandra. Nie mam ochoty ani na filmy, ani na czytanie, ani na wychodzenie. Jestem kompletnie bez życia, moje włosy i cera chyba też to odczuwają bo także wyglądają nie najlepiej.  Nawet nie mam ochoty wymyślać tematów na posty, recenzować też nie mam co, bo najpierw muszę potestować, a przy moim myciu włosów co 2-3 dni to troszkę zajmie :)
Dlatego, żeby nie było tutaj pusto mam dla was porównanie jak moje włosy zmieniły się w ciągu roku, może te zdjęcia zachęcą was do pielęgnacji i dbania o włosy,bo nie ma nic lepszego niż patrzenie na własne i ciężko wypracowane efekty :)




ROK TEMU

DZIEŃ DZISIEJSZY



Przy wszystkich tych pięknych, błyszczących i zadbanych włosach do pasa to nic, ale ja i tak jestem dumna z mojego małego sukcesu :)

1 komentarz:

  1. piękny kolor włosów

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń