środa, 24 września 2014

Co bym chciała zrobić jesienią

Jako, że wczoraj był pierwszy dzień jesieni, natchnęło mnie do stworzenia listy co bym chciała tą jesienią zrobić. Nie będzie zapewne to nic odkrywczego, ani porywającego, ale chcę to zrobić dla samej siebie, żeby później się sprawdzić, a może was to też do czegoś zainspiruje.

1. Upiec ciasto dyniowe 
Bardzo chcę to zrobić, już nawet nie martwię się, że nikt go nie będzie jadł bo wcisnę po kawałku znajomym i rodzinie, ale z tym jest trochę kłopotu. Wymarzyła mi się tarta. A więc muszę zakupić foremkę do tarty, całą dynię, wydrążyć ją, obrać, pokroić, a z tym jest trochę roboty.


2. Przeczytać książki
Nie są to moi drodzy książki byle jakie. Bowiem do początku grudnia(co ja nazywam już zimą) chciałabym przeczytać TO Kinga(1100 stron) oraz trzy książki z historii prawdziwych i trzy kryminały. Niby mam na to dwa miesiące, ale kiedy uczę się zaocznie i pracuję to naprawdę czasu mam niewiele.


3. Nadrobić seriale
Kiedy chodziłam do szkoły miałam więcej czasu na wszystko. Zdarzało się, że lekcje kończyłam o 12 czy 13, uczyć za wiele się nie uczyłam, więc potem oglądałam seriale. Teraz, kiedy pracuję do 16, zanim wrócę,zjem i załatwię sprawy jest godzina 18 i czasu niewiele. Zbliża się październik i nowe sezony seriali. A ja do początku grudnia chciałabym nadrobić Supernatural(2 sezony) oraz obejrzeć house of cards, orange is the new black i hemlock grove. 

4. Pójść na imprezę halloweenową
Już nawet nie chodzi o imprezę w której alkohol leje się litrami, nawet zwykłe spotkanie ze znajomymi przy winie, ale wiecie kostiumy, poprzyklejane pajęczyny i pająki, wydrążone dynie, bardzo chciałabym poczuć ten klimat.


5. Obejrzeć przynajmniej dwa filmy w tygodniu
Ostatnio nie oglądam nic, a już zupełnie nic ambitnego. Nie mam na to czasu. A w sumie 2 filmy w tygodniu to nie tak dużo. Muszę się sprężyć.


6. Zamówić w końcu świeczki i herbatki
Jak wiadomo jesień jest przytłaczającą porą roku i najlepiej umila się czas dobrymi herbatkami i świeczkami. Już od jakiegoś czasu planuję zamówić yankee candle i dobre herbatki, ale ciągle mam inne ważniejsze wydatki. Muszę się w końcu zebrać.



To już chyba wszystko. Zdaję sobie sprawę z tego, że bardzo ciężko będzie mi wykonać te wszystkie pozycje, szczególnie, że pracuję i się uczę, a więc tego czasu jest niewiele, ale bardzo się postaram :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz